Στην πλατφόρμα της Amazon, υπάρχουν διάφοροι όροι που είναι σαν τον μοναδικό γλωσσικό κώδικα αυτού του τεράστιου οικοσυστήματος. Για τους νέους πωλητές, η κατανόηση αυτών των όρων είναι το κλειδί για την ομαλή συμμετοχή στις συναλλαγές της Amazon. Σήμερα, ας εμβαθύνουμε σε αυτούς τους κοινούς όρους του Amazon, οι οποίοι είναι πολύ κατάλληλοι για αρχάριους. 1, Βασικές έννοιες (1) Κατηγορία αναγνώρισης προϊόντος
Κωδικός(Μονάδα διατήρησης αποθεμάτων) Ορισμός: Η μονάδα μέτρησης για την εισροή και εκροή αποθεμάτων. Με απλά λόγια, εάν ένα προϊόν έχει πολλά χρώματα ή άλλα διαφορετικά χαρακτηριστικά, κάθε συνδυασμός θα αντιστοιχεί σε ένα SKU. Για παράδειγμα, εάν ένα T-shirt έχει τρία χρώματα: κόκκινο, μπλε και μαύρο και κάθε χρώμα έχει τρία μεγέθη: S, M και L, τότε αυτό το T-shirt θα έχει 9 SKU. Λειτουργία και πρόταση: Για τους πωλητές, το SKU είναι μια σημαντική βάση για τη διαχείριση του αποθέματος. Μέσω των SKU, οι πωλητές μπορούν να αναγνωρίσουν και να παρακολουθήσουν με ακρίβεια την ποσότητα του αποθέματος, την κατάσταση των πωλήσεων και άλλες λεπτομέρειες για κάθε συγκεκριμένο προϊόν. Συνιστάται στους πωλητές να γράφουν τα δικά τους SKU και να διατηρούν έναν ορισμένο βαθμό κανονικότητας, κάτι που διευκολύνει τη γρήγορη αναγνώριση και ταξινόμηση κατά τη διαχείριση του αποθέματος και βελτιώνει την αποδοτικότητα της εργασίας. ASIN (Τυπικός αριθμός αναγνώρισης Amazon) Ορισμός: Το Amazon Standard Mark είναι ένας συνδυασμός γραμμάτων και αριθμών που δημιουργούνται τυχαία από την Amazon. Είναι σαν τον «αριθμό ταυτότητας» των αγαθών στην πλατφόρμα του Amazon, με μοναδικότητα. Χαρακτηριστικά και σχέσεις: Ένα ASIN μπορεί να αντιστοιχεί σε πολλαπλές SKU, ειδικά στην περίπτωση της από κοινού πώλησης. Αυτό σημαίνει ότι το ίδιο προϊόν που πωλείται από διαφορετικούς πωλητές (εφόσον εμφανίζεται το ίδιο στην Amazon) μπορεί να μοιράζεται το ίδιο ASIN, αλλά τα αντίστοιχα προϊόντα τους μπορεί να έχουν διαφορετικά SKU λόγω διαφορών στη συσκευασία, τις μεθόδους αποστολής και άλλες πτυχές.
UPC(Καθολικός κωδικός προϊόντος) Ορισμός: Ο γενικός αριθμός προϊόντος είναι ένας κοινός γραμμωτός κώδικας για αγαθά. Χρησιμοποιείται συνήθως σε περιοχές όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες και ο Καναδάς, συνήθως αποτελείται από έναν 12ψήφιο κωδικό.
Απαίτηση χρήσης: Για πωλητές εκτός επωνυμίας, το UPC είναι μία από τις απαιτούμενες πληροφορίες κατά τη μεταφόρτωση προϊόντων. Χρησιμοποιείται κυρίως για τον προσδιορισμό κατηγοριών προϊόντων, κατασκευαστών και συγκεκριμένων πληροφοριών προϊόντων, βοηθώντας το σύστημα της Amazon να ταξινομεί και να διαχειρίζεται με ακρίβεια τα προϊόντα.
GCID (Καθολικό αναγνωριστικό καταλόγου) Ορισμός: Ο κωδικός αναγνώρισης επωνυμίας που δημιουργείται αυτόματα εσωτερικά από την Amazon. Αφού ο πωλητής ολοκληρώσει την εγγραφή της επωνυμίας, το backend του Amazon θα δημιουργήσει αυτόματα ένα GCID για το προϊόν του.
Πλεονεκτήματα: Το GCID μπορεί να αντικαταστήσει το UPC. Για τους πωλητές επωνυμίας, η χρήση του GCID μπορεί να προστατεύσει καλύτερα τα δικαιώματα επωνυμίας τους και έχει κάποια ευκολία στη διαχείριση και την προώθηση προϊόντων. Για παράδειγμα, στις δραστηριότητες προώθησης επωνυμίας, η Amazon μπορεί να προσδιορίσει με μεγαλύτερη ακρίβεια τα προϊόντα των πωλητών επωνυμίας και να παρέχει πιο στοχευμένη υποστήριξη.
(2) Καταχώριση κατηγορίας εμφάνισης προϊόντων Εικόνες προϊόντων: εμφανίζουν οπτικά την εμφάνιση, το χρώμα, τις λεπτομέρειες κ.λπ. του προϊόντος. Οι εικόνες υψηλής ποιότητας μπορούν να προσελκύσουν την προσοχή των αγοραστών και να ενισχύσουν την ελκυστικότητα του προϊόντος. Γενικά, απαιτούνται καθαρές εικόνες για την προβολή των χαρακτηριστικών του προϊόντος από πολλές γωνίες και τη συμμόρφωση με τα πρότυπα εικόνας της Amazon.
Τίτλος: Συνοψίστε το όνομα του προϊόντος, την επωνυμία, τα βασικά χαρακτηριστικά και άλλες πληροφορίες με συνοπτικό και σαφή τρόπο. Ένας καλός τίτλος μπορεί να βοηθήσει τους αγοραστές να κατανοήσουν γρήγορα τις βασικές πληροφορίες του προϊόντος και να διευκολύνει τον εντοπισμό τους στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για παράδειγμα, "έξυπνο ρολόι [επωνυμία] - οθόνη υψηλής ευκρίνειας, μεγάλη διάρκεια μπαταρίας, πολυλειτουργική παρακολούθηση αθλημάτων".
Τιμή: Εμφανίστε την τιμή πώλησης του προϊόντος και ο πωλητής πρέπει να ορίσει μια λογική τιμή με βάση τις συνθήκες της αγοράς, το κόστος και άλλους παράγοντες. Το εύλογο των τιμών επηρεάζει άμεσα την ανταγωνιστικότητα και την κατάσταση των πωλήσεων των προϊόντων.
Τρόπος παράδοσης και κόστος: Ενημερώστε τον αγοραστή για τις επιλογές παράδοσης για το προϊόν (όπως ταχεία παράδοση, τυπική παράδοση κ.λπ.) και το αντίστοιχο κόστος. Οι διαφορετικές μέθοδοι παράδοσης και το κόστος μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις αγοράς των αγοραστών. Οι πωλητές πρέπει να επιλέξουν κατάλληλους συνεργάτες παράδοσης με βάση την πραγματική κατάσταση και να ορίσουν λογικά κόστη παράδοσης.
Σημεία πώλησης πέντε στοιχείων: γνωστά και ως σημεία περιγραφής προϊόντος, χρησιμοποιήστε συνοπτική γλώσσα για να επισημάνετε τα βασικά πλεονεκτήματα και χαρακτηριστικά του προϊόντος, γενικά μέσα σε έναν ορισμένο αριθμό λέξεων, και να εξηγήσετε με σαφήνεια τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Για παράδειγμα, "Αδιάβροχο σχέδιο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί κανονικά υποβρύχια στα 30 μέτρα" "Οθόνη εξαιρετικά υψηλής ευκρίνειας, λεπτή και ρεαλιστική εμφάνιση" και ούτω καθεξής.
Q&A: ερωτήσεις αγοραστή και απαντήσεις πωλητή. Οι αγοραστές μπορούν να εγείρουν διάφορες ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν εδώ και οι πωλητές πρέπει να παρέχουν έγκαιρες και ακριβείς απαντήσεις, κάτι που βοηθά στην εξάλειψη των αμφιβολιών των αγοραστών και στη βελτίωση των ποσοστών μετατροπής αγορών. Ταυτόχρονα, άλλοι αγοραστές μπορούν επίσης να δουν αυτά τα περιεχόμενα Q&A, τα οποία είναι χρήσιμα για να κατανοήσουν το προϊόν.
Πληροφορίες προϊόντος: Λεπτομερής εισαγωγή των προδιαγραφών του προϊόντος, των υλικών, των μεθόδων χρήσης, των ισχυόντων σεναρίων και των πιο περιεκτικών πληροφοριών, που επιτρέπουν στους αγοραστές να έχουν μια βαθύτερη κατανόηση του προϊόντος.
Ερωτήσεις και απαντήσεις καταναλωτή: Παρόμοιο με το Q&A, αλλά οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις εδώ παρέχονται από καταναλωτές που έχουν αγοράσει το προϊόν, κάτι που είναι πιο κατατοπιστικό.
Σχόλιο: Η αξιολόγηση του προϊόντος από τον αγοραστή μετά την αγορά, συμπεριλαμβανομένων των σχολίων σχετικά με την ποιότητα του προϊόντος, την εμπειρία χρήστη, την εξυπηρέτηση του πωλητή και άλλες πτυχές. Οι θετικές κριτικές μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους αγοραστές να αγοράσουν, ενώ οι αρνητικές κριτικές μπορεί να επηρεάσουν τις πωλήσεις των προϊόντων. Επομένως, οι πωλητές πρέπει να δώσουν προσοχή στην ποιότητα των προϊόντων και στην εξυπηρέτηση πελατών και να χειρίζονται ενεργά τις αρνητικές κριτικές.
Διαφημίσεις άλλων προϊόντων: Στη σελίδα καταχώρισης ενδέχεται να εμφανιστούν διαφημίσεις για άλλα σχετικά προϊόντα που προτείνει η Amazon, η οποία αποτελεί στρατηγική μάρκετινγκ της Amazon και παρέχει στους αγοραστές περισσότερες επιλογές.
συστατικό: Παραλλαγή Ορισμός: Μια ομάδα προϊόντων που είναι αλληλένδετα. Συνήθως διαφέρουν σε ορισμένα χαρακτηριστικά, όπως χρώμα, μέγεθος, στυλ κ.λπ. Για παράδειγμα, ένα αθλητικό παπούτσι μπορεί να έχει διαφορετικές χρωματικές παραλλαγές όπως μαύρο, λευκό, μπλε ή διαφορετικές παραλλαγές μεγέθους.
Λειτουργία: Η ρύθμιση των παραλλαγών επιτρέπει στους αγοραστές να επιλέγουν άνετα τα κατάλληλα χαρακτηριστικά με βάση τις ανάγκες τους κατά την περιήγηση σε προϊόντα, χωρίς να χρειάζεται να κάνουν αναζήτηση σε πολλές διαφορετικές καταχωρίσεις. Εν τω μεταξύ, για τους πωλητές, η δημιουργία παραλλαγών εύλογα μπορεί να αυξήσει τις ευκαιρίες έκθεσης προϊόντων και να βελτιώσει τη συνολική απόδοση πωλήσεων. Επειδή όταν οι αγοραστές αναζητούν λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με μια συγκεκριμένη παραλλαγή, ενδέχεται να εμφανίζονται και άλλες παραλλαγές στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Υπηρεσία FBA
ορισμός Το FBA (Fulfillment by Amazon) είναι μια επίσημη υπηρεσία logistics που παρέχεται από την Amazon. Η Amazon έχει ανοίξει το δίκτυο logistics και τις υπηρεσίες της σε τρίτους πωλητές, οι οποίοι αποθηκεύουν τα προϊόντα τους στις αποθήκες της Amazon. Όταν υπάρχει μια παραγγελία, η Amazon είναι υπεύθυνη για μια σειρά λειτουργιών εφοδιαστικής, όπως η συλλογή, η συσκευασία και η τερματική παράδοση για την παράδοση των αγαθών στους πελάτες.
FBA first leg Express delivery: Γρήγορη ταχύτητα, αλλά σχετικά υψηλό κόστος. Κατάλληλο για προϊόντα με υψηλή αξία και ισχυρές απαιτήσεις για επικαιρότητα. Για παράδειγμα, προκειμένου να κυκλοφορήσουν γρήγορα και να πουλήσουν νέα ηλεκτρονικά προϊόντα, οι πωλητές μπορούν να επιλέξουν να στείλουν τα αγαθά στις αποθήκες της Amazon μέσω ταχείας παράδοσης.
Αεροπορικές μεταφορές: Μέτρια ταχύτητα και σχετικά λογικό κόστος. Για ορισμένα εποχιακά αγαθά ή αγαθά με συγκεκριμένες χρονικές απαιτήσεις, η αεροπορική μεταφορά είναι μια καλή επιλογή. Για παράδειγμα, τα προϊόντα ένδυσης πρέπει να μεταφέρονται έγκαιρα στην αποθήκη πριν από την αλλαγή της σεζόν, ώστε να μπορούν να προμηθεύονται έγκαιρα κατά την περίοδο αιχμής των πωλήσεων.
Θαλάσσια μεταφορά: Το κόστος είναι χαμηλότερο, αλλά ο χρόνος μεταφοράς είναι μεγαλύτερος. Κατάλληλο για προϊόντα με μεγάλες ποσότητες και λιγότερο αυστηρές απαιτήσεις για επικαιρότητα, όπως είδη οικιακής χρήσης. Η θαλάσσια αποστολή μπορεί να μειώσει το κόστος logistics, αλλά είναι απαραίτητο να προγραμματιστεί ο χρόνος μεταφοράς εκ των προτέρων για να διασφαλιστεί ότι τα αγαθά μπορούν να φτάσουν στην αποθήκη εγκαίρως χωρίς να επηρεαστούν οι πωλήσεις.
Σημασία: Η διαδικασία μεταφοράς εμπορευμάτων από εγχώριες αποστολές σε αποθήκες Amazon στο εξωτερικό. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει πολλαπλά στάδια, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών μεταφοράς εμπορευμάτων, τελωνειακής διασάφησης, εκτελωνισμού και προπληρωμένων τελωνειακών δασμών.
τύπος αποστολής: Κόστος και ευθύνες Οι πωλητές πρέπει να πληρώσουν ορισμένες χρεώσεις στην Amazon, συμπεριλαμβανομένων των τελών αποθήκευσης, τελών παράδοσης, τελών επεξεργασίας κ.λπ. Αυτά τα τέλη θα υπολογιστούν με βάση παράγοντες όπως το μέγεθος, το βάρος και ο χρόνος αποθήκευσης των αγαθών. Αν και οι πωλητές πρέπει να επωμιστούν αυτά τα κόστη, οι υπηρεσίες FBA μπορούν να αποφέρουν πολλά οφέλη στους πωλητές, όπως η βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών (επειδή οι υπηρεσίες logistics της Amazon συνήθως έχουν υψηλή επικαιρότητα και αξιοπιστία) και επιτρέποντας στους πωλητές να επικεντρωθούν περισσότερο σε βασικές επιχειρήσεις, όπως η έρευνα και ανάπτυξη προϊόντων , πωλήσεις και προώθηση. Ταυτόχρονα, η Amazon θα φέρει την ευθύνη για τη διαδικασία παράδοσης αγαθών από την αποθήκη στα χέρια του πελάτη, συμπεριλαμβανομένων απώλειας, ζημιών και άλλων καταστάσεων (υπό ορισμένες προϋποθέσεις), παρέχοντας στους πωλητές συγκεκριμένη προστασία.
(2) Ορισμός υπηρεσίας FBM Το FBM (Fulfillment by Merchant) αναφέρεται στην αυτοτελή αποστολή. Σε αντίθεση με την FBA, οι πωλητές είναι υπεύθυνοι για την αποστολή και τη διανομή των αγαθών οι ίδιοι. Αυτό σημαίνει ότι οι πωλητές πρέπει να χειρίζονται μόνοι τους μια σειρά από διαδικασίες εφοδιαστικής, όπως η συλλογή, η συσκευασία, η μεταφορά και η παρακολούθηση των παραγγελιών.
Χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα Χαρακτηριστικά: Υψηλή ευελιξία, οι πωλητές μπορούν να επιλέξουν κατάλληλους συνεργάτες logistics και μεθόδους παράδοσης ανάλογα με την πραγματική τους κατάσταση. Για παράδειγμα, για ορισμένα προϊόντα με ειδικά σχήματα ή μεγέθη, οι πωλητές μπορεί να μπορούν να βρουν πιο κατάλληλα κανάλια logistics για παράδοση.
Πλεονέκτημα: Οι πωλητές έχουν μεγαλύτερο έλεγχο στη διαδικασία logistics και μπορούν να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες με βάση τις ανάγκες των πελατών, όπως προσαρμοσμένη συσκευασία, προσθήκη δώρων κ.λπ. Εν τω μεταξύ, για πωλήσεις σε ορισμένες τοπικές αγορές ή συγκεκριμένες περιοχές, η αυτο-αποστολή ενδέχεται να παρέχει ταχύτερες υπηρεσίες παράδοσης.
Μειονέκτημα: Οι πωλητές πρέπει να φέρουν περισσότερους κινδύνους και ευθύνες στον τομέα της εφοδιαστικής. Για παράδειγμα, εάν υπάρχει καθυστέρηση, απώλεια ή ζημιά στα logistics, ο πωλητής πρέπει να επικοινωνήσει με τον πελάτη για να το επιλύσει μόνος του, κάτι που μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία του πελάτη και τη φήμη του καταστήματος. Επιπλέον, σε σύγκριση με το FBA, η αυτο-αποστολή μπορεί να έχει σχετικά ασθενέστερη αποτελεσματικότητα logistics και εμπιστοσύνη των πελατών, καθώς η υπηρεσία FBA της Amazon έχει υψηλότερο επίπεδο αναγνώρισης στο μυαλό των καταναλωτών.
3, Διαφήμιση και πωλήσεις Οδηγός ορολογίας Amazon: Ένας απαραίτητος οδηγός για εσάς από αρχάριους έως ειδικούς Πηγή εικόνας: Τα ιχθυάλευρα είναι ένα μικρό άτομο (1) CPC που σχετίζεται με τη διαφήμιση (Κόστος ανά κλικ) Ορισμός: Διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ. Αυτή είναι μια συνηθισμένη μορφή διαφήμισης της Amazon όπου οι πωλητές υποβάλλουν προσφορές για λέξεις-κλειδιά και πληρώνουν ένα αντίστοιχο τέλος όταν οι πελάτες κάνουν κλικ στον διαφημιστικό χώρο. Για παράδειγμα, εάν ένας πωλητής κάνει προσφορά 1 $ για τη λέξη-κλειδί "έξυπνο ρολόι" και ένας πελάτης κάνει κλικ στον διαφημιστικό χώρο του πωλητή για "έξυπνο ρολόι" στα αποτελέσματα αναζήτησης, ο πωλητής θα αφαιρεθεί 1 $ (το πραγματικό κόστος μπορεί να επηρεαστεί από διάφορους παράγοντες, όπως π.χ. επίπεδο ανταγωνισμού).
Λειτουργία: Η διαφήμιση CPC μπορεί να αυξήσει αποτελεσματικά την έκθεση και τον όγκο περιήγησης των καταχωρίσεων. Ορίζοντας λογικές λέξεις-κλειδιά και προσφορές, οι πωλητές μπορούν να κάνουν τα προϊόντα τους πιο εμφανή στα αποτελέσματα αναζήτησης, να προσελκύσουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες να κάνουν κλικ στη σελίδα του προϊόντος και έτσι να αυξήσουν τις ευκαιρίες πωλήσεων.
CTR (Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων) Ορισμός: Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, ίση με τον αριθμό των κλικ διαιρεμένο με την έκθεση. Για παράδειγμα, εάν μια διαφήμιση έχει 1000 εκθέσεις και 50 κλικ, τότε το CTR είναι 50 ÷ 1000=5%.
Σημασία: Το CTR είναι ένας σημαντικός δείκτης για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης. Ένα υψηλότερο CTR υποδηλώνει ότι η διαφήμιση είναι ελκυστική και μπορεί να προσελκύσει πελάτες να κάνουν κλικ. Εάν το CTR είναι χαμηλό, ο πωλητής μπορεί να χρειαστεί να βελτιστοποιήσει τις λέξεις-κλειδιά, τις εικόνες, τους τίτλους και άλλους παράγοντες της διαφήμισης για να αυξήσει την ελκυστικότητα και τη συνάφειά της, αυξάνοντας έτσι την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.
Acos (Κόστος Πώλησης Διαφήμισης) Ορισμός: Η αναλογία των διαφημιστικών δαπανών προς τις διαφημιστικές πωλήσεις. Ο τύπος υπολογισμού είναι: Acos=έξοδα διαφήμισης ÷ πωλήσεις διαφήμισης x 100%. Για παράδειγμα, εάν ένας πωλητής ξοδεύει 100 $ για διαφήμιση και δημιουργεί 500 $ σε πωλήσεις μέσω διαφήμισης, τότε το Acos είναι 100 ÷ 500 × 100%=20%.
Σημασία: Το Acos είναι ένας βασικός δείκτης για την αξιολόγηση της κερδοφορίας της διαφήμισης. Εάν η Acos υπερβεί το μεικτό περιθώριο κέρδους του προϊόντος, σημαίνει ότι η διαφήμιση χάνει χρήματα στην τρέχουσα κατάσταση. Οι πωλητές πρέπει να προσαρμόσουν τις διαφημιστικές τους στρατηγικές, όπως μείωση των προσφορών, βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών, βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και της ανταγωνιστικότητας των τιμών, προκειμένου να μειώσουν το Acos και να αυξήσουν την απόδοση της επένδυσης της διαφήμισης.
Sponsored Σημασία: Διαφημιστική ετικέτα. Όταν ένα προϊόν προβάλλεται μέσω διαφήμισης, πάνω από τον τίτλο της καταχώρισης θα εμφανίζεται μια ετικέτα "Χορηγία". Αυτό το σήμα υποδεικνύει στον αγοραστή ότι το προϊόν είναι διαφήμιση και επίσης υπενθυμίζει στον πωλητή ότι το προϊόν συμμετέχει σε διαφημιστική προώθηση. Οι πωλητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την ετικέτα για να προσδιορίσουν την εμφάνιση των διαφημιζόμενων προϊόντων τους στα αποτελέσματα αναζήτησης και να προσαρμόσουν τις στρατηγικές διαφήμισης για σχετικά προϊόντα με βάση την αποτελεσματικότητά τους.
λέξη-κλειδί Βασικές λέξεις-κλειδιά: λέξεις που μπορούν να περιγράψουν με ακρίβεια την ουσία ενός προϊόντος, συνήθως το όνομα του προϊόντος ή τον πιο συχνά χρησιμοποιούμενο τίτλο. Για ένα smartphone, το "κινητό τηλέφωνο" είναι η βασική λέξη-κλειδί.
Λέξεις-κλειδιά Long tail: Συγκεκριμένες και μακροσκελείς φράσεις-κλειδιά που συνήθως περιέχουν περισσότερα κριτήρια, τα οποία μπορούν να στοχεύσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια πελάτες. Για παράδειγμα, τα "κόκκινο γυναικείο μακρύ πουπουλένιο μπουφάν", "κόκκινο", "γυναικείο" και "μακρύ" είναι όλα προκριματικά, καθιστώντας αυτήν τη λέξη-κλειδί μακριάς ουράς με μεγαλύτερη ακρίβεια σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών με συγκεκριμένες ανάγκες.
Ορισμός: Λέξεις που εισάγονται από πελάτες κατά την αναζήτηση προϊόντων στο Amazon. Οι πωλητές πρέπει να ερευνήσουν και να επιλέξουν τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά για να δημιουργήσουν διαφημίσεις και να βελτιστοποιήσουν τις καταχωρίσεις, προκειμένου να αυξήσουν την έκθεση των προϊόντων στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για παράδειγμα, για ένα αθλητικό περικάρπιο, οι σχετικές λέξεις-κλειδιά μπορεί να περιλαμβάνουν "αθλητικό περικάρπιο", "έξυπνο περικάρπιο", "βραχιόλι γυμναστικής", "βραχιόλι bluetooth" κ.λπ.
Τύπος: Εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών: Οι πωλητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία λέξεων-κλειδιών που παρέχει η Amazon, όπως αυτόματα μηνύματα στο πλαίσιο αναζήτησης του Amazon, προτάσεις λέξεων-κλειδιών στη διαφημιστική πλατφόρμα του Amazon κ.λπ. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών τρίτων, όπως Jungle Scout, Helium 10, κ.λπ., για να βρουν και να αναλύσουν λέξεις-κλειδιά που είναι κατάλληλες για τα προϊόντα τους, προκειμένου να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης και την κατάταξη αναζήτησης προϊόντων.
(2) Δείκτες πωλήσεων Περιόδους σύνδεσης Ορισμός: Η επισκεψιμότητα στο κατάστημα αναφέρεται στον αριθμό των ανεξάρτητων επισκέψεων IP. Πολλαπλές επισκέψεις στο κατάστημα από μία IP εντός 24 ωρών θα υπολογίζονται μόνο ως μία συνεδρία. Για παράδειγμα, αν 1000 διαφορετικές διευθύνσεις IP επισκέπτονται ένα κατάστημα την ημέρα, τότε οι περίοδοι σύνδεσης του καταστήματος είναι 1000.
Λειτουργία: Οι περίοδοι σύνδεσης είναι ένας σημαντικός δείκτης για τη μέτρηση της επισκεψιμότητας του καταστήματος. Αντικατοπτρίζει τη δημοτικότητα και την προβολή του καταστήματος. Οι πωλητές μπορούν να αναλύσουν τις μεταβαλλόμενες τάσεις των περιόδων σύνδεσης για να κατανοήσουν την κατάσταση επισκεψιμότητας του καταστήματός τους και να προσδιορίσουν εάν οι δραστηριότητες προώθησης, οι στρατηγικές μάρκετινγκ κ.λπ. είναι αποτελεσματικά. Εάν οι συνεδρίες συνεχίσουν να αυξάνονται, σημαίνει ότι η ελκυστικότητα του καταστήματος αυξάνεται. Εάν οι περίοδοι σύνδεσης μειωθούν, οι πωλητές πρέπει να διερευνήσουν τους λόγους, όπως εάν πρόκειται για μείωση της κατάταξης των λέξεων-κλειδιών ή για αύξηση των ανταγωνιστών, προκειμένου να λάβουν αντίστοιχα μέτρα για την αύξηση της επισκεψιμότητας.
Ορισμός εντύπωσης: Η έκθεση αναφέρεται στον αριθμό των φορών που εμφανίζεται ένα προϊόν στην πλατφόρμα της Amazon. Ο αριθμός των φορών που οι πελάτες βλέπουν ένα προϊόν σε σελίδες αναζήτησης, σελίδες κατηγορίας προϊόντων κ.λπ. υπολογίζεται ως έκθεση. Αλλά η έκθεση μπορεί να προβληθεί μόνο μέσω εργαλείων όπως οι διαφημιστικές αναφορές. Στις σχετικές αναφορές δεδομένων στο backend του πωλητή, οι πωλητές μπορούν να κατανοήσουν την κατάσταση έκθεσης του προϊόντος.
Σχέση με τις πωλήσεις: Η έκθεση είναι το θεμέλιο των πωλήσεων. Μόνο όταν ένα προϊόν έχει επαρκή έκθεση μπορεί να γίνει κλικ και να αγοραστεί από πελάτες. Εάν η έκθεση είναι χαμηλή, ακόμη και αν η ποιότητα του προϊόντος είναι καλή και η τιμή είναι λογική, είναι δύσκολο να αποκτηθούν ευκαιρίες πωλήσεων. Επομένως, οι πωλητές πρέπει να αυξήσουν την έκθεση των προϊόντων βελτιστοποιώντας τις λέξεις-κλειδιά, βελτιώνοντας την κατάταξη των προϊόντων και συμμετέχοντας σε διαφημιστικές καμπάνιες.
Ορισμός κλικ: Ο αριθμός των φορών που ένας πελάτης κάνει κλικ σε ένα προϊόν. Όταν οι πελάτες ενδιαφέρονται για το προϊόν και κάνουν κλικ για να εισέλθουν στη σελίδα λεπτομερειών προϊόντος αφού δουν την εμφάνιση του προϊόντος (έκθεση), θα εμφανιστεί ένα κλικ. Για παράδειγμα, εάν ένα προϊόν λάβει 100 εκθέσεις και 10 κλικ σε μια ημέρα, τότε ο αριθμός των κλικ είναι 10.
Η σχέση μεταξύ της αναλογίας κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και των πωλήσεων: Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR=Κλικ ÷ Εμφάνιση) είναι ένας σημαντικός δείκτης για τη μέτρηση της ελκυστικότητας του προϊόντος. Μια υψηλότερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων υποδηλώνει ότι παράγοντες όπως εικόνες προϊόντων, τίτλοι, τιμές κ.λπ. είναι ελκυστικά για τους πελάτες και μπορούν να τους ενθαρρύνουν να κατανοήσουν περαιτέρω το προϊόν. Τα προϊόντα με υψηλές αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων έχουν συχνά υψηλότερες δυνατότητες για ποσοστά μετατροπής πωλήσεων, επειδή οι πελάτες δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το προϊόν. Οι πωλητές μπορούν να αυξήσουν τις τιμές κλικ μέσω κλικ και τις ευκαιρίες πωλήσεων βελτιστοποιώντας το περιεχόμενο εμφάνισης προϊόντων και τις ρυθμίσεις διαφήμισης.
CVR (Ποσοστό μετατροπής) Ορισμός: Ποσοστό μετατροπής, ίσο με τον αριθμό των παραγγελιών διαιρούμενος με περιόδους σύνδεσης (επισκέψεις στο κατάστημα). Για παράδειγμα, εάν ένα κατάστημα έχει 100 περιόδους σύνδεσης και δημιουργεί 5 παραγγελίες την ημέρα, το ποσοστό μετατροπής είναι 5 ÷ 100 × 100%=5%.
Σημασία: Το ποσοστό μετατροπής είναι ένας βασικός δείκτης για τη μέτρηση της αποδοτικότητας πωλήσεων ενός καταστήματος. Αντανακλά την ικανότητα του καταστήματος να μετατρέπει τους επισκέπτες σε αγοραστές. Ένα υψηλό ποσοστό μετατροπών σημαίνει ότι τα προϊόντα και ο σχεδιασμός της σελίδας του καταστήματος μπορούν να προσελκύσουν αποτελεσματικά πελάτες για αγορές, ενώ ένα χαμηλό ποσοστό μετατροπών απαιτεί από τους πωλητές να αναλύουν τους λόγους, όπως ασαφείς περιγραφές προϊόντων, υψηλές τιμές και προφανή ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Οι πωλητές πρέπει να βελτιστοποιήσουν αυτά τα ζητήματα για να βελτιώσουν τα ποσοστά μετατροπών και την απόδοση πωλήσεων.
Ορισμός κουπονιού: Το κουπόνι είναι μια μέθοδος προώθησης που ορίζεται από τους πωλητές στο παρασκήνιο. Οι πελάτες μπορούν να συλλέξουν κουπόνια στην ειδική είσοδο του Amazon και να απολαύσουν εκπτώσεις όταν αγοράζουν αντίστοιχα προϊόντα. Για παράδειγμα, εάν ένας πωλητής δημιουργήσει ένα εκπτωτικό κουπόνι "10 $ έκπτωση για παραγγελίες άνω των 50 $", το σύστημα θα αφαιρέσει αυτόματα 10 $ όταν οι πελάτες αγοράσουν κατάλληλα προϊόντα κατά την ολοκλήρωση της αγοράς.
Λειτουργία: Τα κουπόνια μπορούν να προσελκύσουν πελάτες να αγοράσουν και να αυξήσουν τις πωλήσεις προϊόντων. Ταυτόχρονα, μπορεί επίσης να αυξήσει την έκθεση των προϊόντων, καθώς τα προϊόντα με λογότυπα κουπονιών θα είναι πιο εμφανή στα αποτελέσματα αναζήτησης, προσελκύοντας την προσοχή των πελατών. Οι πωλητές μπορούν εύλογα να ορίσουν το ποσό και τις συνθήκες χρήσης των κουπονιών με βάση παράγοντες όπως τα περιθώρια κέρδους του προϊόντος και οι στόχοι πωλήσεων για να επιτύχουν το καλύτερο διαφημιστικό αποτέλεσμα.
Καυτές νέες εκδόσεις Ορισμός: Μια νέα λίστα προϊόντων είναι μια ωριαία ενημέρωση από την Amazon με βάση τις πωλήσεις των νέων καταχωρίσεων. Η λίστα εμφανίζει νέα προϊόντα που γνώρισαν ταχεία αύξηση πωλήσεων κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου (συνήθως πρόσφατα). Για παράδειγμα, ένα έξυπνο ηχείο που κυκλοφόρησε πρόσφατα με ραγδαία αυξανόμενες πωλήσεις λόγω των μοναδικών χαρακτηριστικών του και της καλής ανταπόκρισης της αγοράς μπορεί να μπει στη λίστα των καυτών νέων εκδόσεων.
Σημασία: Για τους πωλητές, η είσοδος στη νέα λίστα προϊόντων μπορεί να αυξήσει σημαντικά την έκθεση και τη δημοτικότητα του προϊόντος, προσελκύοντας περισσότερο την προσοχή και τις αγορές των πελατών. Ταυτόχρονα, αυτό αποτελεί επίσης αναγνώριση της ανταγωνιστικότητας της αγοράς προϊόντων, η οποία μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη και τα κίνητρα προώθησης των πωλητών. Οι πωλητές μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις στρατηγικές κυκλοφορίας των προϊόντων τους, τις δραστηριότητες προώθησης και άλλα μέσα για να προσπαθήσουν τα νέα τους προϊόντα να εισέλθουν στη λίστα νέων προϊόντων, κερδίζοντας έτσι περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων.
Επιλογή Amazon Ορισμός: Αναγνώριση προϊόντος υψηλής ποιότητας επιλεγμένη από την Amazon. Όταν οι πελάτες αναζητούν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, τα προϊόντα με το λογότυπο της επιλογής Amazon θα εμφανίζονται ευδιάκριτα στα αποτελέσματα αναζήτησης, συνήθως με μια ειδική ετικέτα (όπως μια μαύρη ετικέτα). Αυτό το λογότυπο καθορίζεται από την Amazon με βάση πολλούς παράγοντες όπως η δημοτικότητα του προϊόντος, η τιμή, η κατάταξη και οι κριτικές πελατών.
Πλεονέκτημα: Τα προϊόντα που λαμβάνουν το λογότυπο Amazon Choice είναι πιο πιθανό να τύχουν εμπιστοσύνης και επιλογής από τους πελάτες, καθώς αντιπροσωπεύει την αναγνώριση της ποιότητας και της απόδοσης των προϊόντων από την Amazon. Αυτό μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και το ποσοστό μετατροπής του προϊόντος και να αυξήσει τις ευκαιρίες πωλήσεων. Ταυτόχρονα, για τους πωλητές, αυτό είναι επίσης μια εκδήλωση τιμής της επωνυμίας και ανταγωνιστικότητας στην αγορά, η οποία συμβάλλει στη βελτίωση της εικόνας της επωνυμίας και της θέσης στην αγορά προϊόντων. Οι πωλητές μπορούν να προσπαθήσουν να αποκτήσουν το λογότυπο της Amazon επιλογής βελτιστοποιώντας συνεχώς την ποιότητα των προϊόντων, την εξυπηρέτηση πελατών, τις στρατηγικές τιμολόγησης και άλλες πτυχές.